четвъртък, 9 юни 2011 г.

Аз и Вижън


         МОЯТА ИСТОРИЯ ПО БИЗНЕСА  МИ С ВИЖЪН


Здравейте!
Искам да споделя моята кратка история по бизнеса ми с Вижън.

Аз съм пенсионер. Работих като ръководител в Енергото.
Трябваше през целият си живот да икономисвам и да се лишавам, за да можем  със съпруга ми,да построим дом, да отгледаме  и изучим децата си.
Започнах да работя на 17. И работех 40 г.
Като болшинствота хора заменях времето си за пари и чаках с нетърпение , когато ще се пенсионирам и ще имам време за семейството  и за себе си.
СЛАВА БОГУ ТОВА СЕ СЛУЧИ.
Аз Ммого обичам да пътешествам , да се запознавам с нови хора , да имам много приятели. Но всички знаем, че след пенсия, кръга се стеснява.Възможностите не са големи. Една пенсия, колкото и добра да е, не стига за такива екстри. Остава ти да седиш пред ТВ и  да обсъждаш  сериалите със съседката.
Аз винаги съм искала да видя Москва. След 1 година си  казах  - това няма да е в този живот.

НО, знаете ли, когато човек много силно иска нещо,то и Вселената му помага това да се случи. Аз срещнах, компания Вижън.
Когато Исак ми разказа за възможностите, които предлага  Вижън, аз си казах – това е само за мен:
-         ЗДРЕВЕ
-         ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОХОДИ
-         ПЪТЕШЕСТВИЯ
И много бързо взех моето решение.Вижън ми даде тези възможности, които за мен са много важни и аз много ценя.Философията на Вижън изповядва ценности, които съвпадат с моите.
Възможност за здраве, доходи,пътешествия!!
Нови запознанства и приятели по цял свят!
Това ме прави щастлива и ме зарежда с много енергия и ентусиазъм.
Аз съм щастлива, че съм част от тази компания!
Благодаря Ви, че отделихте време да чуете моята история .


С уважение и много обич:
Пепа Игнатова




Няма коментари:

Публикуване на коментар