понеделник, 25 февруари 2013 г.

Прекрасна Неделя беше! Бях на школата за ВИП, където моят генерален партньор в бизнеса Людмила Дубс- VIP4С на компания Вижън с голяма организация и международен бизнес, изнесе такъв практичен тренинг, че дъхът ти спира.Днес беше сложено началото на съвместен проект за бръз старт и разстеж на бизнеса до края на 2013г. Как днес да успееш, как да се справиш , какви са правилните стъпки, да изградиш свой бизнес. И пълна персонална подкрепа, теория и практика!!!Стъпка по стъпка! Аз съм толкова въодушевена от тази възможност, от това сътрудничество по един такъв съвместен проект, че решението ми да се включа и да взема бързи решения за себе си, бяха въпрос на миг. Та аз го чаках този миг, исках го, търсех го. И той дойде. Днес е трудно да работиш сам и да успяваш сам. А да попаднеш на такава възможност е просто щастие. Темата на Исак Леви за планирането ми беше много полезна, защото аз не обичам много това действие, а става ясно, че без цел и планиране е все едно кораб в океана без капитан и навигатор. Цел, план, действия! Ами да се захващам сериозно, защото имам обещание. Дадена дума. Ако и вас ви интересува и искате да промените живота си в днешното много сложно време, обадете се, включете се и ще го направим заедно. Заедно е по-лесно и по-весело.Заедно ще направим повече! С уважение и много обич, Пепа Игнатова pepiignatova@abv.bg Skype: pepa..ignatova1

Няма коментари:

Публикуване на коментар