сряда, 25 май 2011 г.

ПОКАНА


                    ,,КАК ДА ЗАРАБОТВАТЕ В ИНТЕРНЕТ”

ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ!

ИСКАТЕ ЛИ ДА РАЗБЕРЕТЕ, КАК ДА ЗАРАБОТВАТЕ ДОХОДИ ПО ИНТЕРНЕТ, БЕЗ ДА СЕ ЗАГУБИТЕ В МОРЕТО ОТ ИНФОРМАЦИЯ – ВИЖТЕ МОИТЕ ТАЙНИ, ЗА  7  ПРОСТИ СТЪПКИ ,КЪМ УСПЕХА.


Като начало, ми се иска да споделя с Вас това, което мене ме накара да се занимавам с бизнес в интернет.Кое беше това, което мене ме накара да се занимавам с нещо много различно от традиционното изкарване на честни пари.Аз, която бях приключила с трудовият си стаж, като ръководител в Енергетиката и бях дочакала дългоочакваната си пенсия.Всички мои близки,колеги и  приятели  очакваха, че и аз като повечето  в това положение, ще си стоя в къщи, ще гледам телевизия и ще чакам пенсията си, за да платя сметките за ток, вода, телефон, данъци и други и ще обсъждам политиката и увеличението на цените.Това не ми харесваше,но като че ли нямах изход. .Да ама не, както казваше един виден журналист.
Неотдавна аз разбрах, че интернет  дава големи възмоностти на човек, който иска да се учи, да знае повече, да печели честно пари.И аз реших, да използвам тези възможностти.Представяте ли си, на моите години(под секрет-утре ставам на 63).Как да ги използвам, какво да правя, как  да го правя- това са въпроси, които ме върнуваха много, защото да се ориентира човек в това предлагане,съвсем не е лесно.На мен ми трябваше време, за да мога да се оринтирам и да намеря най-правилният път за себе си.И аз го намерих.Аз го знам.
Това е моят път, по който аз мога да бъда полезна на много хора, за да им покажа:
-         как могат майките  да заработват  доходи, докато отглеждат децата си.
-         Как могат младите хора  да градят кариера и да заработват повече доходи, от къквато и да е друга работа.
-         Как могат хората останали без работа, съкратени или уволнени, да намерят възможност, да зарабонват добри доходи и да се чустват горди от това, което правят.
-         Как могат хората на моята възраст, да заработват доходи, които могат да им позволяват  това, което са заслужили през годините и да не чустват липсата и мизерията.
-         Как тези, които обичат да пътешестват, могат да си го позволят, като пътешестват и опознават света, независимо на колко години са.
А когато това, може да го правиш по интернет, без дори да излизаш от домът си и независимо каде се намираш по света, стига само да имаш  компютър и интернет, това  е прекрасно, повярвайте ми.
Дали е лесно? Не съм казала, че е лесно.
Дали е трудно? Не казвам, че е трудно.
Щом аз съм го направила и го правя, значи и Вие можете.
Аз ще Ви споделя моите тайни.Аз ще Ви споделя това, което трябва да направите, за да не губите времето, което аз изгубих.Аз мога да бъда до Вас с моята помощ и подкрепа.Моят успех ще е пълен, когато Вие успеете.
Договорихме ли се?
Оставете своите данни на формата за подписване, или направо пришете,обадете се:
Skype:  pepa..ignatova
Tel:       00359 889 433 668

,,Най-добрият и най-бързият начин да успееш, е да помогнеш на другите да успеят,,- Наполеон Хил

Да вървим заедно по пътя на здравето и успеха!

Искренно Ваша:
Пепа Игнатова





Няма коментари:

Публикуване на коментар