вторник, 19 април 2011 г.


Как да престана да се страхувам от компютрите,дори  когато сам на 60 и повече?

Искаш да пътешестваш и да опознаваш света?Искаш да имаш нов дом или да направиш ремонт на жилището си, или просто искаш да имаш толкова, колкото да нямаш кредити и да можеш да си позволяваш това, което ти се иска..- тогава, потърси  и започни да изучаваш нови способи за допълнителен доход.Това направих аз, това препоръчвам и на вас.Страхувате се от компютъра и това, дали ще се справите?Не трябва.Днес, повече от всякога е необходимо, да се сприятелите с компютъра и да започнете да го използвате, дори  никога до този момент, да не сте докосвали, не сте отваряли, или не сте и помисляли за това.
Знам, че действа, защото аз на 60, получих подарък лаптоп от дъщеря ми.
Отначало го гледах като много непозната и недостъпна вещ, но ми беше интересно и исках да  се науча да го ползвам.Знаех, че това е възможност, да се запознавам с нови хора и така ще имам  нови  приятели  с които ще общувам и ще се разнообразявам.
Аз много обичам  новите запознанства.Те ме зареждат с много тонус и емоция.
Ако има възможност, това мое приятно занимание, да ми носи и допълнително доходи, щеше да бъде прекрасно, нали? Много пъти съм си мислила  за това, но като болшинството хора и аз си мислех, че това е невъзможно.Доходи може да получаваш, само ако ходиш на работа, нещо, което  ни е известно на всички.
Оказа се грешно.Оказа се, че това, което толкова много обичам и го правя с голямо удоволствие, може да ми носи и допълнителни доходи.
Искате ли и вие да знаете , как? Добре!

Тогава, до следващият път!

,,Най-добрият и най-бързият начин да успееш, е да помогнеш на другите да успеят,,- Наполеон Хил

Да вървим заедно по пътя на здравето и успеха!

Искрено Ваша:
Пепа Игнатова




Няма коментари:

Публикуване на коментар