вторник, 19 април 2011 г.


КАК ДА СТАРТИРАМ БИЗНЕС В ИНТЕРНЕТ?

Вие искате да се грижете за отглеждането на децата си, да имате повече време за себе си и семейството си, да имате свободата да избирате, да получавате толкова, колкото ви се иска и това да не зависи от началник, собственик или поставено лице, което в много случай, неразбира повече от вас -  започнете да работите за себе си.Още сега.
Започнете  да изграждате свой бизнес, но не сам. Бизнес в система, в която до вас ще има човек, наставник, който ще ви подкрепя, ще ви информира, ще ви помага и ще бъде до вас, в първите дни и месеци когато няма да знаете много неща. Когато ще ви се струва, че нищо няма да се получи с вас,когато няма да имате вяра, че може да успеете, че всичко това е много сложно и непонятно.
Представяте ли си това.Някой, да е заинтересован от вашият успех.
Някой, да иска да ви помогне в това, да изкарвате пари.И колкото може, повече.
Честни пари.Без лъжа и  измама.Без манипулацйй.Познавате ли такава система?
Аз разбрах за тази система.  На мен ми хареса това, че в непознатото , до мен ще има човек, на който ще мога да се доверя и на който мога да разчитам.За мен това, беше много, много важно.Аз никога не съм се занимавала с традиционен бизнес и много се страхувам, да започна нещо такова, защото познавам много хора, които вложиха огромни средства в своя бизнес, и само след година, други след 2-5, фалираха и загубиха всичкд, някй с големи загуби.Страхувам се от такъв бизнес, защото там, всеки  е добре, когато другият до него не е добре.Там има много злоба и завист.
А тази сестема така ме грабна, че си казах- щом има човек, който ще е до мен и на когото мога да разчитам, значи, аз мога да се уча от този човек.А щом мога да се уча, ще се науча, да го правя този бизнес.
Вие искате ли да се научите?
Готови ли сте, да инвестирате минимум 2-3 часа на ден, за да се научите на тази нова и переспективна професия?  Добре!

Тогава до следващият път!

,,Най-добрият и най-бързият начин да успееш, е да помогнеш на другите да успеят,,- Наполеон Хил

Да вървим заедно по пътя на здравето и успеха!

Искрено Ваша:
Пепа Игнатова

Няма коментари:

Публикуване на коментар