понеделник, 4 април 2011 г.

Здравейте!
Отново сме заедно, за да споделя новината, която Ви обещах.

Добрата новина е тази, че аз съм тук и имам тази възможност да общувам с Вас, благодарение на това,че аз срещнах тази информация преди малко повече от 2 г, и то също така, по интернет, от съвършенно непознат за мен човек.
Срещата ми с този човек, промени живота ми.
Той ми даде информацията, която на мен ми беше нужна.
Информация, за възможности.Та кой не обича да се среща с възможности, които и той може да използва.Аз непознавам такива хора.
Възможности за пътешествия, някой от тях безплатни.Той, току-що се беше върнал от безплатно патешествие в Тунис и се готвеше за Москва.А аз толкова силно исках да видя Москва.Но вече се бях отказала.Бях вече в пенсия, а всичко беше станало  много скъпо. Той ми каза, че и аз мога да отида, стига да искам.
А когато разбрах, че мога да  се грижа за здравето си  и  да получавам и допълнително доходи, то всичко това така ме грабна, че аз веднага взех своето решение.
Подписах договор и се включих.
И аз съм благодарна на този човек, че той не ме подмина, а сподели за възможностите, с които той се беше срещнал.
Благодарна съм и на себе си, че не подминах тази информация, а я сграбчих.
Нали знаете, има стара поговорка- птиченцето каца веднаж на работо ти.Или го хващаш, или то отлита и никога повече не се връща.
Днес, аз съм щастлива, че видях тази възможност и бързо взех, своето решение.
Едно от най-важните решения в моят живот, да се включа в екипа на човек, който  ми разказа  и ме покани, да работим заедно.
Сега, той е мой наставник, от него аз се уча, защото , да правиш свой бизнес, в екип от хора съмишленици,които  са готови да ти подадат ръка и да ти помогнат,хора, които са заинтересовани, ти да успееш и ти да се реализираш,хора готови да споделят своите знания и опит – това е страхотно.Това го няма никаде в традиционият бизнес.

И още по-добрата новина е, че Вие, може да направите същото.
Да изберете своя нов път в живота .
Пътя, по който ще градите своя бизнес, но не сам.
До Вас ще има 1-5 човека, готови да Ви подкрепят, да Ви предадат своя опит и знания, своята емоция и човешка близост, по пътя на вашата реализация и вашият успех.
Какво е необходимо ????

За това ще говорим, на следващата ни среща.

,,Най-добрият и най-бързият начин да постигнеш успех в живота, е да помагаш на другите да успеят,, - Наполеон Хил

До утре!
Заедно по пътя на успеха!

Искрано Ваша:
Пепа Игнатова



Няма коментари:

Публикуване на коментар