понеделник, 4 април 2011 г.

Здравейте!
Щастлива съм, че отново сме заедно!

И така, какво е необходимо.

  1. ЖЕЛАНИЕ – Силно желание.Много силно желание.Много, много силно желание.
Желание да промените живота си.
Желание да сбъднете мечтите си.
Желание да бъдете различни от другите.

  1. ТЪРПЕНИЕ
,,Да правиш нещо бързо – означава, да го правиш бавно, но без прекъсване,, - японска поговорка

  1. ПОСТОЯНСТВО
Не се отказвайте, дори  когато нищо не се получава.
Много успели хора, в началото не са получавали никакви доходи, но постоянството ги прави милионери.

Аз знам няколко истории, на успели хора, които лично мен, са ме впечатлили много.
Някой, са тръгнали от нулата, други са загубили традиционият си бизнес, а други, просто са имали големи дългове.Това не ги е отчаяло, а напротив, това е било ПРИЧИНА, за да се справят и да успеят.Въпреки всичко.
Аз познавам тези хора, аз знам техните истории. Те са толкова вълнуващи и зареждащи.Когато ги чух, аз си казах:Щом те са успели, значи може.А щом може, значи и аз ще мога.
Искате ли да Ви разкажа някой от тези истории?
Може би, те ще вдъхновят и Вас?
Добре!

Тогава, до утре!

,,Най-добрият и най-бързият начин да постигнеш успех в живота, е да помагаш на другите да успеят,, - Наполеон Хил

Заедно по пътя на успеха!

Искрено Ваша:
Пепа Игнатова


Няма коментари:

Публикуване на коментар