вторник, 5 април 2011 г.

Здравейте!Ето историята на моят наставник и учител в тази нова и перспективна професия - ИСАК ЛЕВИ:я

С удоволствие ще отговоря на Вашите въпроси,Пепа.
 
Ето моята история накратко:
Исак Леви от София, по образование - строителен
инженер; 35 години преподавателски опит във ВИАС.
От 18-годишна възраст имах проблеми със здравето и
до 50-тата ми година вече шест системи в организма
ми бяха не съвсем здрави – имунна, дихателна, нервна,
храносмилателна, пикочо-полова и сърдечно-съдова;
ходех много често на лекари и пиех страшно много
лекарства, почти непрекъснато...
През 1997-98 г. след голям стрес, имунната ми система
рухна напълно и тогава моя студентка ме посъветва да
ползвам хранителни добавки. Послушах съвета й и само
след около три месеца бях в много по-добро състояние!
Заинтересувах се много силно и отидох на презентация,
за да науча повече за продуктите; и там видях хора,
които бяха като мен, бяха си оправили и стабилизирали
здравето и освен това печелеха от тази дейност
допълнително, а аз с недостатъчната заплата и четиричленно семейство на гърба си,
едва свързвах двата края...И това тогава беше вече в продължение на осем години всеки
месец, в които имах огромни проблеми и с парите, освен със здравето си. Т.е. в компания
"Вижън" аз започнах без да имам пари.
Сега на лекар я ходя два-три пъти в година; лекарства за тези дванадесет години съм
пил по-малко, отколкото за дванадесет месеца изпивах преди...
Що се отнася до начина ми на живот – той е коренно променен. Стабилизирането на здравето
ми даде много повече свободно време и енергия и аз живея много по-ефективно. Пътувам
в чужбина често; класирах се и бях и на три безплатни пътешествия – в Тунис през септември
2008 г. за една седмица (не бях сам, или двама, а с 1200 колеги!), през септември 2009,
с около 500 души, на 10-дневен круиз по Балтийско море, по 8 държави, а през октомври
2010 г. бяхме около 1000 души на остров Хайнан в Китай, в хотел "Шератон"! А
следващото безплатно пътешествие Vision Voyage 2011 е в Дубай, в хотел "Атлантис".!

Няма коментари:

Публикуване на коментар