неделя, 17 април 2011 г.


Здравейте Приятели!
На този прекрасен празник- Цветница, ми се иска да споделя моите мисли от живота.
Може би и вие мислите понякота за това, споделете го и вие, най-отдолу, в мястото за коментар.
Как да прекарвам повече време със семейството си, без да ходя на работа?
Болшинството хора ходят на работа всеки ден.Всеки ден едно и също.И с мен беше така.От сутрин до вечер на работа, а когато свърши работният ден, вече сме толкова уморени , че не ни се прави нищо.Не ни се мисли за нищо, освен за това, че утре отново ,ни чака труден ден.И така с години, през които мислим, кога ще се пенсеонираме, за да имаме време за това, което толкова обичаме да правим, но все не ни достига време и сили.
Някой дори недочакват този ден.А тези, които дочакат така мечтаното време, се оказва, че парите от пенсията не стигат за най-необходимите неща, камо ли да отделим за нещо повече.Много често се оказва, че вече и здравето сме изпуснали.То ни създава проблеми и не ни дава мира ту от едно, ту от друго.От малката пенсия, започваме да спонсорираме аптеките.И ето ни,в затвореният кръг на живота.
Дали сме се замисляли някога, има ли друга възможност, има ли друг път, по който човек може да изживее живота си.
Ако трябва да бъда честна с Вас, трябва да кажа, че аз много често съм се замисляла, но не съм знаела как, какво, къде.Трябваше да се пенсеонирам, като повечето хора, за да усетя на гърба си всичко онова, за което ви говоря по-горе.Да разбера на моя гръб, че пенсеонирането е оня последен стадйй от живота ми, в който освен гледане на телевизия, ходене по доктори и аптеки, затваряне в къщи и във себе си, не е нищо друго.В този момент, аз намерих своят път по който, аз вървя като новородена.Този път е различен като неутъпкана пътека, по която вървят малко хора.Тази пътека искам да ви покажа и на вас.Тази пътека води до свободата, да разполагаш с времето си, със себе си.Да правиш това, което искаш, тогава, когато искаш, толкова, колкото ти искаш,с  този, с който ти искаш.Това право на избор, ми дава самочуствието на човек, на който света принадлежи. А това е прекрасно, повярвайте ми.
Искате ли да разберете, за тази неутъпкана пътека, която води до нови хоризонти? Добре!Ще се видим утре!
До скоро!


,, ,,Най-добрият и най-бързият начин да успееш, е да помогнеш на другите да успеят,,- Наполеон Хил

Да вървим заедно по пътя на здравето и успеха!

Искрено Ваша:
Пепа Игнатова


Няма коментари:

Публикуване на коментар